صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
مستند
آموزسی
کتاب
  روانشناسی[199]
مدیریت و اقتصاد [109]
فنی و مهندسی [226]
لغت نامه و دایره المعارف [88]
پزشکی و سلامت [70]
تاریخی و سیاسی [7]
زبانهای خارجی [56]
ورزشی [40]
دینی و مذهبی [61]
هنر و عکاسی [8]
شعر و داستان [10]
مسافرتی و گردشگری [21]
کودکان [17]
متفرقه [43]
رایانه و اینترنت [230]
کمک آموزشی [76]
خودآموز[1]
دانشگاهی [300]
فنی حرفه ای[6]
والدین و خانواده [9]
ادبیات [38]
رومانتیک [0]
علمی [18]
بازاریابی [5]
علوم پایه [15]
جغرافیایی [5]
طنز و سرگرمی [5]
آشپزی و خانه داری [8]
طبیعت و کشاورزی [35]
نجوم و ماوراء الطبیعه[5]
زیست شناسی و زمین شناسی [5]
حقوق [125]
اجتماعی فرهنگی [8]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
راهنماي Mosaic 1 Reading (همراه با پاسخ تمرين‌ها) راهنماي Mosaic 1 Reading (همراه با پاسخ تمرين‌ها)
کتاب خلاقیت اشو کتاب خلاقیت اشو
آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی
تقویم کتیبه عشق 1391 تقویم کتیبه عشق 1391
مستند دماغ یا بینی ؟ مستند دماغ یا بینی ؟
آموزش خیاطی آموزش خیاطی
پکیج بوستان سعدی و دیوان حافظ پکیج بوستان سعدی و دیوان حافظ
راهنماي جامع ACTIVE Skills for Reading: Book 2 راهنماي جامع ACTIVE Skills for Reading: Book 2
پیشگویی های نستراداموس پیشگویی های نستراداموس
آموزش رفتارهای زناشویی آموزش رفتارهای زناشویی
عشق رقص زندگی اشو عشق رقص زندگی اشو
خودآموز دوجلدی تاروت خودآموز دوجلدی تاروت
30 مستند برتر دنیا 30 مستند برتر دنیا
نمونه سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور رشته روانشناسي نمونه سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور رشته روانشناسي
فال ورق تاروت فال ورق تاروت
            آگهی


Loading
             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             مدرسه فارکس
فاركس، بازار جهانى خريد و فروش ارز است؛ بازارى كه بانك ها و مؤسسات مالى بزرگ در آن ارزهاى مختلف جهان مانند دلار و يورو را معامله مى كنند.
قيمت 60000ریال
مدرسه فارکس
اين بازار برعكس بازارهاى سهام كه در مكان فيزيكى خاصى انجام مى شود در جاى خاصى متمركز نيست به اين معنى كه كار بازار سهام آمريكا با باز شدن تالار بورس نيويورك در خيابان وال استريت آغاز مى شود. اما خريد و فروش دلار مكان خاصى همچون تالار وال استريت ندارد و فقط از طريق تلفن يا شبكه ارتباط بين بانك ها و امروزه اينترنت جريان مى گيرد. بازار ارز بين المللى (Foreign Exchanage) هر دوشنبه با باز شدن بانك هاى استراليا شروع به كار مى كند. بانك هاى اين قاره شروع به معامله ارز و دادن قيمت به مشتريان در كليه نقاط دنيا مى كنند، سپس وقتى اين بانك تعطيل مى شود بانك هاى كشورهاى آسيايى كه صبح را آغاز كردند اين كار را ادامه مى دهند تا اين چرخه به بانك هاى اروپا و آمريكا برسد. اين چرخه زمانى پنج روز هفته بدون يك ثانيه توقف تا روز شنبه ادامه دارد. به عبارتى بزرگ ترين بازار معاملاتى دنيا با ۱‎/۶ ميليارد دلار معامله روزانه (۴۰ درصد بازار تجارت الكترونيكى) نور خورشيد را دور تا دور زمين تعقيب مى كند تا يك لحظه هم از معامله باز نايستند تا عده اى سود و عده اى نيز ضرر برند.


فارکس يک بازار بين بانکي است که در سال 1971 زماني که تجارت جهاني از قيمتهاي ثابت به قيمتهاي شناورتغيير کرد تاسيس شد. فارکس مجموعه اي است که در آن مبلغ مشخصي از پول براساس ارز رايج يک کشور به ارز رايج کشور ديگربا نرخ برابري مشخص وتوافق شده و درتاريخ معين توسط تعدادي معامله گر تبادل مي شود. در طول تبادل نرخ برابري يک ارز نسبت به ارز ديگر به راحتي تعيين مي شود: براساس عرضه و تقاضا- تبادلي که هر دو طرف معامله با آن موافق هستند.

دامنه معاملات در بازار جهاني ارز دائما" رو به رشد است، که اين امر بستگي به پيشرفت تجارت بين المللي و محدوديت هاي ارزي در بسياري از کشورها دارد. تبادلات روزانه معاملات جهاني در اواسط 1998 به 1.982 بيليون دلار رسيد(بازار انگلستان 32% و بازارنيويورک بيش از 18% و بازار آلمان10% معاملات روزانه را تشکيل مي دادند). نه تنها گسترش دامنه معاملت بلکه نرخ توسعه بازار نيز بسيار جالب است. در سال 1977 ميزان مبادلات روزانه 5 بيليون دلارآمريکا بود، اما بعد از ده سال به600 بيليون دلار امريکا و در سال 1992 به 1 تريليون رسيد. معاملات احتکاري يعني محاسبه نرخ هاي برابري که در بيش از 80% مجموع تبادلات وجود دارد سود گرفت. اين محاسبات تعداد زيادي از گروهها را اعم از سرمايه گذاران خرد را به خود جلب مي کند.



با پيشرفت فن آوري اطلاعات به بالاترين درجات در دو دهه اخير، بازاربه مرحله فراتر از شناخت راه يافته است. زمانيکه اين بازار با هاله اي از ابهام پوشيده مي شود، حتي متخصصان هم ديگر قادر به تشخيص وضعيت بازار نمي باشند. سيستم فارکس تحسين همگان را برانگيخته، هر چند معاملات در بازار فارکس در گذشته اي نه چندان دور يکي ازبزرگترين امتيازات بانکهاي انحصاري محسوب مي شد، در حال حاضر به لطف سيستم تجارت الکترونيک فراگير شده و اکثر بانکها نيز ترجيح مي دهند تا در سيستم الکترونيکي تجارت کنند تا اينکه تن به معاملات دوطرفه بدهند. کارگزاران الکترونيکي 11% تبادلات در بازار فارکس را به خود اختصاص داده اند. دايره معاملات روزانه بزرگترين بانکها دويچه بانک، بارکلي بانک، يونيون بانک سوئيس، سيتي بانک، چيس منهتن بانک، بانک استاندارد چارتربه بيليونها دلار رسيده است.

بازار فارکس به عنوان مکاني براي به چالش کشيدن قدرتهاي مالي و روحي و رواني اشخاص براي کسب درآمد آسان طراحي نشده است. گاهي اوقات بعضي اشخاص با يک چنين هدفي وارد مي شوند، ولي اين کار براي مدت کوتاهي خواهد بود. کليد استفاده مفيد و سودآور از فارکس "زيرکي" است. يکي ديگر از رموزموفقيت دربازار فارکس بدون توجه به اينکه چقدر قوي به نظر برسد، پشتکار و استقامت آن مي باشد. همه مي دانند که سقوط هاي ناگهاني يکي از خصوصيت هاي بازارهاي مالي است. اگرسهام با کاهش قيمت روبرو شود يعني با شکست روبرو شده است. اما اگر دلار ضعيف شود يعني يک ارز مقابل ديگري قوي شده است. براي مثال در اواسط سال 1998 ين ژاپن به اندازه يک چهارم از دلار قوي تر شد. در همان روزها دلار آمريکا در حدود 12 درصد افت کرد. در هر حال بازار هرگز ازبين نرفت و تجارت روال عادي خود را ادامه داد. به اين ترتيب است که بازارها و تجارتهاي وابسته به ارز همواره پايدار هستند و همواره مي توانند تجارت خود را داشته باشند.


توجه :کلیه محصولات این فروشگاه (TT) طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است و بر روی CD و DVD های اورجینال و با بسته بندی ویژه فروشگاه و کیفیت بالا برای فروش عرضه شده اند.

 تاریخ: 1390/12/21   مشاهده : 549
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا