صفحه نخست فروشگاه    همکاری در فروش    بیزنا    میدا      تماس با ما
            منوی محصولات
محصولات
مستند
آموزسی
کتاب
  روانشناسی[199]
مدیریت و اقتصاد [109]
فنی و مهندسی [226]
لغت نامه و دایره المعارف [88]
پزشکی و سلامت [70]
تاریخی و سیاسی [7]
زبانهای خارجی [56]
ورزشی [40]
دینی و مذهبی [61]
هنر و عکاسی [8]
شعر و داستان [10]
مسافرتی و گردشگری [21]
کودکان [17]
متفرقه [43]
رایانه و اینترنت [230]
کمک آموزشی [76]
خودآموز[1]
دانشگاهی [300]
فنی حرفه ای[6]
والدین و خانواده [9]
ادبیات [38]
رومانتیک [0]
علمی [18]
بازاریابی [5]
علوم پایه [15]
جغرافیایی [5]
طنز و سرگرمی [5]
آشپزی و خانه داری [8]
طبیعت و کشاورزی [35]
نجوم و ماوراء الطبیعه[5]
زیست شناسی و زمین شناسی [5]
حقوق [125]
اجتماعی فرهنگی [8]
            صفحات
            کد سفارش

 

            پربازدیدترین محصولات
راهنماي Mosaic 1 Reading (همراه با پاسخ تمرين‌ها) راهنماي Mosaic 1 Reading (همراه با پاسخ تمرين‌ها)
کتاب خلاقیت اشو کتاب خلاقیت اشو
آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی
تقویم کتیبه عشق 1391 تقویم کتیبه عشق 1391
مستند دماغ یا بینی ؟ مستند دماغ یا بینی ؟
آموزش خیاطی آموزش خیاطی
پکیج بوستان سعدی و دیوان حافظ پکیج بوستان سعدی و دیوان حافظ
راهنماي جامع ACTIVE Skills for Reading: Book 2 راهنماي جامع ACTIVE Skills for Reading: Book 2
پیشگویی های نستراداموس پیشگویی های نستراداموس
آموزش رفتارهای زناشویی آموزش رفتارهای زناشویی
عشق رقص زندگی اشو عشق رقص زندگی اشو
خودآموز دوجلدی تاروت خودآموز دوجلدی تاروت
30 مستند برتر دنیا 30 مستند برتر دنیا
نمونه سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور رشته روانشناسي نمونه سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور رشته روانشناسي
فال ورق تاروت فال ورق تاروت
            آگهی


Loading
             سفارشات
نام کالا قیمت تعداد حذف
             مستند فيلم راز ، راز رسيدن به آرزوها
اين راز موفقيت شماست . راز رسيدن به تك تك آرزوهايتان !!! حتما قسمت توضیحات را ببینید !
قيمت 40000ریال
مستند فيلم راز ، راز رسيدن به آرزوها

مجموعه مستند راز


با دیدن این فیلم به راز کائنات و دستیابی به موفقیت و ثروت پی خواهید برد .
رازی که تمام بزرگان از آن اطلاع داشته اند حال نوبت شماست که آنرا بدانید...

راز رسيدن به تك تك آرزوهايتان

 

 

زندگی ، هر چه را که بخواهی همان را به تو می دهد

 

چشمانت را باز کن

دلت را بیدار کن

رویاهایت را صدا کن 


 

چندی پیش شاهد پخش فیلم مستند راز محصول سال 2006 استرالیا از سینما و ماورا (شبکه چهارم سیما) بوديم . در این فیلم از رازی صحبت میشود که با عمل به آن میتوان دست به انجام کارهایی زد که شاید از نظر دیگران غیر ممکن به نظر برسد


رازی در تاريخ بشريت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پيدا شده است. تعدادي زن و مرد استثنايي اين راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترين انسان هاي روي زمين شناخته شدند

کسانی همچون نیوتن ، گالیله ، داوینچی ، انیشتین ، آلفرد هیچکاک ، مادام کوری و ....


فیلمی با کیفیت بسیار عالی و دوبله

آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟

آیا به اندازه کافی پول ندارید؟

آیا از شغلتان ناراضی هستید؟

آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟

آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟

آیا می خواهید ازدواج کنید؟

آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟

آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟

آیا ...؟؟؟ آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟

آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟


متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب اینگونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است. ما این راز را برای شما فاش می کنیم.

و از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.

آیا موفقیت بیشتری میخواهید ؟

آیا میخواهید میلیونر شوید ؟

شما میتوانید به هرآنچه در زندگی میخواهید برسید !

و یا هرکسی میخواهید بشوید !

راز بزرگ فاش میشود معجزه های زیادی در زندگی مردم دیده ايم ... معجزات مالی و اقتصادی ! معجزات سلامتی ! و معجزات فکری و روابط ! این دسته از مردم یاد گرفته اند که چگونه این راز را در زندگی خود بکار گیرند

مجموعه مستند راز

کارگردان
Drew Heriot

محصول
۲۰۰۶ “استرالیا
مدت زمان :
۹۰ دقیقه 

 

| قيمت : 4000 تومان | تعداد : 2 CD |


درباره ی فیلم:
«مستند راز» مفاهيم عميقي از زندگي را پيش روي مخاطب قرار مي‌دهد. اين فيلم با شعار «راز تمام مرزها را در مي‌نوردد تا تو را بيابد» در سينماهاي جهان اكران شد.

مستند «راز»، مصاحبه با نويسندگان، فلاسفه و دانشمندان را در دستور كار خود قرار داده است و بحثي عميق را پيرامون قانون جاذبه با آنان مطرح مي‌كند.

رازی که آرزو دارید تصور کنید.
(تمام مذاهب ، فیلسوفان ، حکما و... نیز همین را گفته اند.) این راز میگوید چیزی وجود ندارد که شما نتوانید باشید یا انجام بدهید یا داشته باشید. هر چه بیشتر از این راز استفاده کنید بیشتر آن را درک میکنید.

در این فیلم دکتر جان دمارتینی
(فیلسوف)، دکتر فرد آن ولف (فیزیکدان کوانتوم) ، باب دویل (نویسنده) ، بیل هریس ( روانشناس) ، دکتر جان هگلین (فیزیکدان کوانتوم) ، جیمز آرتور ری (فیلسوف) ، نیل دونالد والش (نویسنده) و ... از این راز صحبت می کنند.

 
 
 

و اما آنچه در مورد این راز گفته میشود :

همه ما با نیروی کاملاً یکسانی زندگی میکنیم. با یک قانون: قانون جاذبه .

این قانون میگوید: هرچیزی را که وارد زندگیمان میشود را خودمان جذب کرده ایم.تمام چیزهایی را که در ذهنمان می گذرد را خودمان جذب میکنیم. قانون جاذبه اهمیتی نمیدهد که شما چه چیزی را میخواهید و چه چیزی را نمیخواهید . حتی وقتی به چیزی فکر میکنید یا نگاه میکنید که آن را نمیخواهید و با آن مخالفت میکنید آن را به طرف خودتان جذب میکنید. در آن موقع قانون جاذبه در حال عمل است .

هر چیزی را چه ببینید چه به خاطر آورید و چه تصور کنید ، هر چیزی که روی آن متمرکز شوید را به سوی خود جذب میکنید. و هرگاه این تمرکز همراه با احساسات شدید باشد جذب آن سریعتر خواهد بود .

مراقبت از افکار کار سختی به نظر میرسد اما احساساتمان به ما کمک میکند که بفهمیم که به چه فکر میکنیم. هرچه موقع فکر کردن احساس بهتری داشته باشید این احساس خوب باعث میشود که جهتگیری شما در زندگی بهتر باشد و در زندگی روزمره افکاری را پدید می آورید که زندگی بهتری را در آینده برایتان رقم میزند .

هر چه احساس بهتری داشته باشید چیزهای خوب را بیشتر جذب میکنید که باعث میشود بالاتر و بالاتر بروید .

به یک چیز زیبا فکر کنید. به یک موسیقی زیبا گوش کنید تا احساس خوبی پیدا کنید. وقتی نسبت به چیزی احساس عشق میکنید آن احساس اینقدر بزرگ است که میتواند برایتان خوشبختی را به ارمغان بیاورد .

 چرچیل: شما جهان خود را می سازید همانطور که در آن پیش میروید .

زندگی می تواند کاملاً رؤیایی باشد و اینطور خواهد بود اگر شما از این راز استفاده کنید .

جهان هستی مثل غول چراغ جادوست. غول چراغ جادو فقط میگوید: فرمانبردارم سرورم و همیشه فقط همین حرف را تکرار میکند. پس کافیست که شما فقط آن چیزی را که دوست دارید طلب کنید تا غول چراغ جادو به شما بگوید فرمانبردارم سرورم و خواسته تان را برآورده کند. پس اگر دانسته یا ندانسته در مورد چیزی که نمیخواهید یا دوست ندارید ، حرف بزنید یا گله و شکایت کنید یا احساس ناراحتی کنید غول چراغ جادو باز هم میگوید:فرمانبردارم سرورم و همان رابرایتان فراهم میکند .



آرزو کن ، بطلب ، ایمان داشته باش ، دریافت کن .

آن چیزی را که میخواهید طلب کنید .( اکثر ما به خودمان اجازه نمیدهیم آن چیزی را که واقعاً دلمان میخواهد طلب کنیم.) کائنات به افکارشما پاسخ میدهد. برای دریافت شما باید خودتان را با آن چیزی که میخواهید همجهت کنید یعنی قدردان باشید و برای دریافت آن شور و اشتیاق داشته باشید .

 

گوشه ای از آنچه پس از تماشای این فیلم مستند بدست خواهید آورد:

افزایش ثروت - کسب شغل مورد علاقه و افزایش درآمد - افزایش ایمان و دوستی با خدا و استجابت دعا - پیشگیری و درمان کلیه بیماریهای روحی و جسمی - ازدواج موفق - ارتقاء تحصیلی و کسب مدارج بالای علمی - موفقیت در کنکور و ورود به دانشگاه - افزایش خلاقیت - افزایش آرامش ذهنی - تربیت فرزندان خلاق و موفق - ایجاد روحیه شاد و اعتماد به نفس عالی - ایجاد میدان انرژی برای جذب تمام اهداف و آرزوهایتان - و خلاصه اینکه شما پس از دیدن این مستند و بکار بستن این راز مهم و بسیار ساده پس از مدت کوتاهی براحتی می توانید خوشبخت زندگی کنید - می توانید اتومبیل مورد علاقه تان را تهیه کنید - می توانید صاحب خانه مورد علاقه تان شوید - می توانید با شخص مورد علاقه تان ازدواج کنید - می توانید در دانشگاه و رشته مورد علاقه تا ن ادامه تحصیل دهید - و می توانید هر آنچه تابحال برای شما یک آرزوی دست نیافتنی بوده را براحتی بدست آوردید


*فیلم راز*پر فروش ترین مستند روانشناسی دنیا*

 

 

| قيمت : 4000 تومان | تعداد : 2 CD |


اکثر افراد افکارشان را به عکس العمل نشان دادن به چیزی که وجود دارد صرف میکنند.(اگر به آن چیزی که هست نگاه کنید و حتی اگر آن را نخواهید یا از آن ناراضی باشید) و به آن فکر کنید، قانون جاذبه دوباره همان چیز را به شما میدهد .

بودا: هر آنچه هستیم نتیجه افکاری است که داشته ایم .

اگر به جای شکایت برای چیزهایی که دارید قدردانی کنید احساس بهتری پیدا میکنید و این باعث جذب چیزهای بهتری به سمتتان میشود .


 

اين فيلم مستند از مدت زمان يك فيلم داستاني بهره مي‌برد و سعي دارد «راز» بزرگ جهان را آشكار كند. براي رسيدن به اين هدف فيلم عصرهاي مختلف و كشورهاي گوناگون را در مي‌نوردد. اين «راز» هر آن چيزي است كه وجود دارد. راز لذت بي‌نهايت، سلامتي، پول، عشق و جواني نامحدود.

به تصوير كشيدن جهان دانشمندان، نويسندگان و فلاسفه پيشگام در اين مستند، «راز»، حيات را كه طي قرن‌ها باعث موفقيت مشاهيري چون افلاطون، نيوتن، بتهوون، شكسپير، انيشتن و غيره شده است را پيش روي بيننده تلويزيوني قرار مي‌دهد.

درو هريوت در اين فيلم مستند به خوبي تصاوير مختلف را در كنار هم قرار داده است كه در مجموعه همگي درصدد القاي شيوه درست زندگي به مخاطب هستند.


آن چیزی را که میخواهید طلب کنید.( اکثر ما به خودمان اجازه نمیدهیم آن چیزی را که واقعاً دلمان میخواهد طلب کنیم.) کائنات به افکارشما پاسخ میدهد. برای دریافت شما باید خودتان را با آن چیزی که میخواهید همجهت کنید یعنی قدردان باشید و برای دریافت آن شور و اشتیاق داشته باشید

کارگردان
Drew Heriot

محصول ۲۰۰۶ “استرالیا
مدت زمان :
۹۰ دقیقه 

 | قيمت : 4000 تومان | تعداد : 2 CD |

 

اين راز ،درواقع هر چيزي كه آرزو داريد به شما مي‌دهد . شما مي‌تونيد هرچه كه مي‌خواهيد باشيد يا داشته باشيد يا انجام بدهيد . مي‌تونيم هرچه كه مي‌خواهيم داشته باشيم ، مهم نيست كه آن چقدر بزرگه ؟ اين راز بزرگ زندگي است . اين راز ، جواب تمام چيزهايي كه بوده و تمام چيزهايي كه هست و تمام چيزهايي كه خواهد بود . شما هم مي‌توانيد با ديدن اين فيلم كه كاملا مستند و جهاني مي‌باشد به آن راز دست پيدا كنيد

 با دیدن این فیلم به راز کائنات و دستیابی به موفقیت و ثروت پی خواهید برد . رازی که تمام بزرگان از آن اطلاع داشته اند حال نوبت شماست که آنرا بدانید . پس فرصت را از دست ندهید و همین الان آنرا سفارش دهید .


 تاریخ: 1390/11/07   مشاهده : 912
             ویترین محصولات
طرح بیزنس ملی ایران بیزنا